Sunday, March 11, 2012

Only For Women



Wanita yang lemah lembut gemalai Sekus me abanggggg ~
Dan tidak syak tidak bukan lagi wanita yang lemah lembut gemalai sudah pastinya menjadi pilihan hati serta sekalian organ para adam yakni kerana terserlah lah sifat kewanitaan yang di pancarkan tatkala itu segala jenis air liur boleh la menitis mencecah ker lutut kaki..

Wanita yang ala ala manja majnun  Alaaa you niiiiiii !
Wanita yang ala ala manja laila majnun juga seringkali menjadi dambaan bagi setiap para lelaki yang menetap di muka bumi dunia ini oleh kerana sifat kewanitaan yang di selang selikan dengan kemanjaan yang mampu membuatkan hati para adam bagaikan di panah duri sembilu taktkala mendengarkan suara yang lemah gemalai gitu… Hakkktuihhh !

Wanita yang tegas  Hmmmmmmm !
Seperti yang tersedia maklum bagi setiap makhluk yang berada di seluruh dunia , lelaki merupakan seorang manusia yang selalu memerlukan bimbingan wanita daripada aspek tertentu untuk beliau membuat keputusan bagi sesuatu keputusan yang akan di ambilnya..Di saat saat dan ketika ini para lelaki sangat sangat sangattt memerlukan seorang wanita yang tegas yang mampu membuat keputusan di saat saat genting dalam hidup mereka…

Wanita yang garang Aummmmmmmmm !
Siapa kata lelaki tak sukakan ke-garang-an yang ada dalam diri kaum hawa.. Erkkk ! Wanita wanita seperti ini bukanlah di kategorikan sebagai garang ataupon Singa Betina ya para lalink akan tetapi wanita wanita seperti ini di percayai oleh pasangannya mampu menjaga diri sendiri tak kira dalam apa jua situasi dan walau dimana dia berada..Garang tidak beerti wanita itu tidak mempunyai ciri ciri gadis idaman malaya akan tetapi tegas terhadap perkara yang berlaku di sekeliling mereka.. 

Nota kecik : Kata orang , lelaki lebih sukakan perempuan yang banyak cakap daripada diam membisu kerana kadang kadang lelaki ni tak mampu buat keputusan sendiri jadinya wanita sedemikian sangat sangat lah di perlukan..

No comments:

Post a Comment